Mediation zakelijk

Wanneer het vastloopt; Brons kan als intermediair helpen partijen ‘on speaking terms’ te krijgen bij meningsverschillen of conflicten. Samenwerking en verbeterpunten vastleggen om samen de toekomst tegemoet te gaan, vereist soms een onafhankelijke professionele ervaren partij.

Mediation bij zakelijke conflicten leidt in 75% van de gevallen tot een resultaat waar beide partijen tevreden mee zijn. Snelle oplossingen en gaat gepaard met minder juridische kosten. Dat komt omdat mediation vertrouwelijk en informeel werkt. Ene mediator zorgt dat alle belangen, zorgen en drijfveren op tafel komen, die vaak meer dan alleen een juridische oplossing vragen.

Bij zakelijke mediations met men denken aan problemen in samenwerking met partners in het MKB,  flexmedewerkers, ZZP’ers en zakelijke relaties. Ook als blijkt dat de oplossing is om afscheid te nemen in de relatie, begeleidt de mediator deze onderhandelingen om tot een goed resultaat te komen voor alle partijen. Zakelijke mediation voor overleg en onderhandelen ”on speaking terms” zodat partijen een kostbare rechtszaak vermijden. Win-win voor beiden.

Bel ons voor een kennismaking.

Stappen maken

Tarieven en voorwaarden

Tarieven in mediation zijn afhankelijk van de wensen en behoeftes van de individuele cliënten en inschatting van kosten en planning. Brons rekent een uurtarief van €175 exclusief 21% btw in mediation. Na een vrijblijvend en gratis (telefonisch) kennismakingsgesprek, volgt een prijsopgave/offerte van de geschatte kosten in uw situatie.

Bezoekadres
Oorsprongpark 7, Utrecht