Associates

Brons werkt samen met een netwerk van mediators, coaches en professionals met ieder een eigen expertise. Deze kunnen desgewenst worden betrokken voor optimalisatie van processen of separate opdrachten uitvoeren.

Carole Arnold Bik

Externe vertrouwenspersoon, MfN Registermediator, lid ethische commissie

Caroline Brons

mr. Caroline Brons

Privacy consultant, lid ethische commissie, MfN Registermediator

Caroline Brons, MfN registermediator, privacy jurist en data ethiek adviseur. Caroline zet zich in om de Associates in het collectief onder de aandacht te brengen van opdrachtgevers, gericht op duurzame relaties en zonder winstoogmerk.

Maarten van Dijk

mr. Maarten van Dijk

MfN Registermediator zakelijk en arbeidsmediation

Wat Maarten van Dijk kenmerkt is de combinatie zakelijke expertise van de ervaren ondernemer en menselijke expertise van de ervaren trainer/coach.

wan zwart heel_

mr. Wanda Schaufele

Externe vertrouwenspersoon, lid ethische commissie.

Observeer en analyseer. Eerst kijken en daarna doen wat er nodig is in de specifieke situatie. Wanda brengt helderheid, rust én dynamiek mee.

lotte

Lotte Lancee

coach en psycholoog

Lotte is bij de associates aangesloten als coach met een therapeutische achtergrond. Lotte begeleidt en coacht mensen in hun persoonlijke en professionele groei.

Frits Henstra

mr. Frits Henstra

Advocaat en MfN registermediator

Frits is advocaat en mediator in hart en nieren. Gedreven en betrokken. Ervaren in procedures en scherp in onderhandelingen.

Cees Hazenberg

mr. Cees Hazenberg

Facilitator, lid ethische commissie, coach

Cees is een vertrouwde en ervaren coach, facilitator en supervisor voor hoger management en professionals met name in de zorg en bij de overheid. Focus op de juiste vragen stellen, ook als die ongemakkelijk zijn, om cliënten te begeleiden naar het gewenste niveau.

LVV vertrouwenspersoon

mr. Peter Clark

Vertrouwenspersoon, coach en mediator

Peter heeft veel ervaring in omgaan met ongewenste omgangsvormen en gedrag, hij is o.a. voorzitter van de werkgroep externe vertrouwenspersonen van de Landelijke Vereniging Van Vertrouwenspersonen (LVV). Relaties met en tussen mensen staat centraal. Dit bij het oplossen van geschillen, het optimaliseren van communicatie en het aankaarten van ongewenst gedrag. Zijn juridische achtergrond helpt hem met het scherp stellen van ieders rol.

Trudy Prins

Vertrouwenspersoon, verandermanagement, lid ethische commissie

Trudy heeft veel ervaring in bestuur en  management van organisaties in preventie, gezondheidszorg en welzijn. Focus op fusies en organisatieverandering. Met name geïnteresseerd in processen die leiden tot verandering, ontwikkeling en verbetering van organisaties en haar individuele medewerkers.

Bezoekadres
Oorsprongpark 7, Utrecht